Nie je potrebné lopotiť

Do práce, do školy, domov, produkovať, učiť sa, žlepšovať (sa), nakupovať, konzumovať, upratať, zasadiď, okopať, vytrhať burinu, pokosiť, ostrihať, postriekať, poliať, navariť, jesť jesť jesť, umyť, spať, do práce, do šk..., do kelu!

Ale kdeže, všetko je možné aj úplne inak.
zazimovaná záhrada
Zatiaľ sa nikto nesťažuje že som nezrýľoval a už sme ocenili že som nechal na hriadke časť petržlenu, mrkvy, zeleru
pár kúskov zeleru som nechal na neskôr, listy z vykopaných som vrátil záhrade
ozimný cesnak už nemusím pri sadení na jeseň označovať, keďže nerýľujem nemusím sa báť že by som ho skopal a on sa na jar ukáže
censak sloní, dá sa pestovať aj ako ozimný aj ako jarný, má jemnejšiu chuť a vačšie struky vďaka čomu sa trochu lepšie skladuje
ešte pár zaujímavostí z jesene
popravde toto bolo ešte asi leto - ten sloní cesnak ktorý sadím vyššie, tu je po zbere
bylinková "hriadka"

v prvom roku po výsadbe ešte so závlahou, teraz uvidím
keď je človek dobrý k prírode, príroda je dobrá k nemu
pečiarka poľná, na varenie aj na sušenie
už druhým rokom máme sušené huby v polievkach celý rok z vlastných zásob aj bez chodenia medzi turistov a kliešťov do hôr
dva dni po sebe, pri rannej kávičke
 

batáty, čo dodať, všetko je na webe, tento rok skúšam vlastné sadenice (vlani som s tým začal neskoro)
bez chémie, polievania, okopávania
úroda z 10 sadeníc
 a na záver malý bonus: rukola v skleníku (december)
mám v zálohe aj extrémnejšie zistenie, ale..
..niečo aj nabudúce.



Komentáre

Obľúbené

taj či (čuan), tai chi (chuan), taj ji (juan/quan)

Ja (aj Ty) a naše buriny

Bylinky/byliny stručne, užitočne.. priebežne aktualizované..